Ögonen trillar ihop !

Hemkommen från jobb för ett tag sen !! Har haft jättemkt att göra idag.. Så skönt att äntligen ha denna helgens jobb överstökat. Igår var jag inte hemma från kl 6 halv 7  ngt hos min baby. Kunde inte slappna av så jag somnade inte fråns vid 8 tiden , och baby var också vaken och höll mig sällskap :D Mysigt att komma hem till en varm och gosig pojkvän när man jobbat en hel natt med massa fulla dräggliga äckliga människor !! 


Imorgon ska jag möta upp tjejerna vid hif halv 2. Vi ska prata igenom vår dans osv sen ska vi in och repa och soundchecka med djn osv . Ska bli skitkul imon faktiskt :D  Skriver kanske mer om allt imon.. är jättetrött nu så jag ska slänga huvet i kudden vilken sec. som helst !! :D



Godnatt !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0