blablabla

Hej hej ,,


Sitter i soffan och tittar på lipstick jungle , är mätt och belåten men sugen på ngt litet.

Jag och syrran körde och fixade ut mitt körkort innan, är faktiskt nöjd med bilden och allt!! Det är ju bra det , och nu har man äntligen ett id som man ser ut som sig själv på. När jag kom ut från posten och skulle köra iväg var jag tvungen att göra en liten u-sväng för att komma ut från parkeringen. Jag började på min lilla u-sväng och var tvungen att backa för bilen kom inte helt runt på den lilla runningen. När jag skulle sätta igång och backa så kommer det en bil från sidan, såklart är det ju en körlärare från min körskola med elev i bilen , och jag sitter i min bil och ska göra en sjukt dålig u-sväng , men jag vinkade och log glatt. Syrran satt bara och skrattade åt mig för hon såg hur pinsamt jag tyckte det var ;)

Vi åkte till maxi och handlade allt vi skulle ha till maten, och lite annat gott!! Sen fick vi köra ett litet ärende till mamma, hon hade lagt undan blommor på råå så vi fick köra dit snabbt innan dem hann stänga. Och miki gick inom sitt jobb och pratade lite med hennes boss. :) Sen vart det bara hem och laga maten....


Pasta-pennor med köttfärssås och sallad...



Såhär har min syn varit dem närmsta dagarna...


Nu ska jag göra ngt gott !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0