Smärta!!

Heej

Sitter och tittar på discovery channel just nu om smärta , tror det heter time warp eller ngt!? Dem testar olika grejer hur lång tid det tar för oss att känna smärta,  t.ex om man vaxar benen eller piercar sej. Själv har jag piercing i öronen (om man nu kan säga att det är en piercing) tungan och i naveln. Och jag själv har inte tyckt att det gjort så ont faktiskt. Jag antar att jag har ganska hög smärtgräns.. tur är väl det ? hur är er smärtgräns?! 




Nu ska jag snart ta mej i kragen och gå in i duschen , kl 5 ska jag hämta baby i bjuv och släppa av storasyster. Sen ska jag beby emmis och dölle på bio ikväll , vi ska se Baksmällan. Dem flesta som har sett den säger att den är skitbra. Så får vell se den dådå :D Jag vill fortfarande se ice age 3 , älskar såna filmer men det är inte alltid världens lättaste att få med folk på tecknade filmer , men det brukar oftast blit att min älskling får ge efter :D Har hört att den finns i 3d nere i malmö , det skulle ju kanske varit lite kul att se :)

Hoppas att alla får en trevlig lördagskväll !!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0