Tummen ner !!

Känner mej lite smått deprimerad idag , vet ej varför!! Men det är vell lite det att skolan snart börjar , känns inte som att jag fick ut så mkt av sommaren pga, körkskolan osv. tröttsamt !!!

Men nu ska jag ta tag i mig själv , och i hundarna. Vi har bara legat och slappat hela dagen , så nu ska jag städa upp på mitt rum , ta upp rullgardinerna och göra fint, Sen ska jag ta ut hundarna på en långrunda. När jag kommer hem ska jag ta en dusch, en  lång mysig dusch !! sen ska jag ta mig ngt att äta ute i trädgården sen är det antagligen kväll , ska försöka komma i säng i tid, vaknade kl 2 idag och det är INTE tillåtet !!!!! Ska bli skönt endån att komma tillbaka till skolan och komma in i lite rutin.. Dansen saknar jag sjukt mkt och det ska bli skönt att få ställa sig i danssalen igen :) Love it !!!



Snart är det dags för oss in action igen :)  Skriver mer om det senare idag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0