Sommar och sol :)

Idag har det varit helt underbart väder. Vaknade imorse av att syrran ringde och frågade om vi ville med till stranden, och det ville vi ju. Men det enda lilla dumma saken var att baby skulle hämtas här hos mej 14.15 så det skulle bara bli en snabb snabb runda på stranden och då tyckte vi inte det var lönt att åka så jag ringde syrran igen och sa att vi inte skulle med. Då kom dem hit istället, jag lagade lite lunch till alla så satt vi oss ute i trägården och åt tillsammans, mysiigt!

Efter att baby stack smsade jag emmis om hon vill med till stranden men hon kunde inte. Så jag tog fram sololjan och lite musik och satt mej i trädgården och solade, men jag har ett problem att jag blir så satans rastlös av att bara sitta , så det blev inte så långa stunder i solstolen utan var uppe och gick ett par gånger med..Har varit ensam hemma hela dagen så här har bara varit hundarn hemma, och tyvär svarar dem inte när man pratar med dem :/


Skön plats med utsikt över hela trädgården :)


Denan oljan använder jag mig av. Bra faktiskt, men det finns en som är bättre i den serien.

Nu ska jag äta lite sen blir det nog stilla framför tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0