Snart tilllbaka till verkligheten !!

Ja då var det snart dags att kliva tillbaka in i verkligheten igen , tråkigt men sant !! Skulle jättegärna ha sommar någon vecka till. Det har inte varit så överdrivet många fina dagar denna sommaren men man får vara glad för det vi har fått här i sverigeland :) Jag börjar på fredag , det känns både bra och dåligt , det som är bra är att det är bara ett år kvar till studenten!!!! Känns overkligt.. och att jag vill bara sätta igång med dansen igen. Det tråkiga och dåliga är att man kommer få splittras från alla underbara tjejer i klassen. Och att jag inte kommer dansa varje dag.

Men man längtar endån tills den dagen kommer när man står där i sin vita mössa och skriker hur jävla bra man har varit! Hoppas på att denna terminen kommer bli den bästa och att vi kommer hitta på mkt roliga grejer tillsammans det sista året vi har !!  Och hoppas såklart att vi kommer hålla kontakt efter skolan med !!



ES3D , I allas hjärtan ;)



Nu ska jag bara sitta och vänta in tiden , väntar på att baby ska ringa och säga att han vill bli hämtad i stan !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0