Mys i stugan..

Jag och mamma hade precis ställt oss och börjat laga vår man när hennes kille ringde och frågade om vi ville komma till hans brors stuga, dem var där och arbetade osv på en stuga. Så skulle dem sätta sej och äta lite. Så vi gjorde klart vår mat och tog det med oss dit. Det var mysigt , jättemysig stuga faktiskt. Mamma och hennes kille har stuga där med.

Allt är så mkt mysigare på sommaren , visst man ska inte klaga när man går upp en morgon ngn dag innan jul när det är mörkt och allas ljusstakar lyser upp och det är helt vitt ute. Det är nog det mysigaste på vintern. Men inget slår sommaren jag älskar sommaren, man kan sitta ute så länge på kvällarna, gå utan tjocka tunga kläder. Ahh !! underbart.. :)

Nu ska jag snart gå och lägga mej , antagligen ska jag till stranden imon. Hoppas att det blir lika fint väder imon som det varit idag. Och att det håller i sig..




Hoppas att alla har haft en superdag i det fina vädret...! Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0