Morgonaktivitet och monsterbak.. :)

Hejhej ,

förlåt för extremt dålig uppdatering dessa senaste dagarna :P


Idag är jag bara hemma och ledig , sköönt som tusan faktiskt. Dagen började med att miki väckte mig och frågade om jag ville med till Fredriksdal. Hon skulle dit och prata med ngn om sin sadel. Så jag gick upp och fixade till mej lite sen körde vi. Inte så jättebra väder för att gå på Fredriksdal men vi skulle ju bara dit för och prata med en sån sadelmakare. Vi frågade i kassan om vi fick gå in gratis eftersom vi inte skulle kolla runder där inne osv, och det fick vi !! Vi gick dit där sadelmakaren har sin lilla affär men nej , hon var ju inte där. Så det blev en liten runda bland getterna, grisarna, kaninerna, och kossorna , hästarna var för långt borta så vi sket i dem. Fast det igentligen var dem miki ville titta på :)


Söta geten :D

När vi kom hem sen blev jag så sugen på att baka scones. Men vi hade ingen mjölk hemma så jag och miki tog varsin cykel och cyklade till affären och handlade mjölk och margarin. Sen när vi kom hem satt jag igång på direkten att fixa smeten medans miki gjorde hinder till hundarna att hoppa över för en liten bit ost. :)

 Såå söta när dem hoppar...


Scones ska det bli, hihihihi...


Och det blev riktiga monsterscones. Vet ej vrf de blev så stora ?

Det blev många bilder idag , jag hade ngra filmer men vet ej hur man lägger in dem ??

Nu ska jag snart gå en runda med vovvarna, städa mitt rum sen in i duschen och ta en riktigt lång dusch :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0