Its going to be a long night !! :(

Står i köket just nu och lagar mat , ska käka lite sen blir det mat över som jag kan ta med till jobbet men !! Ikväll är det nattjobb på gång och jag vill verkligen inte jobba men är faktiskt rätt så tvungen till att göra det idag , :( tur att jag fick bort mitt nattpass imon varje fall..

Tänkte berätta lite om på söndag , ni vet jag har skrivit lite om det här med dansgruppen osv. Vi ska dansa på ettornas insparkningsfest. Det ska vara i hif hallen , det kommer vara lite fotboll,dans, parkour eller hur det stavas?, fina priser, mat osv, ska bli jättekul faktist. Sen ska vi se matchen efter det :) 

Ja idag var det ju första skoldagen. Det var kul att träffa alla igen efter sommaren , lyckades ju bli lite försenad imorse också , som tur var hittade jag o emmis en parkering inte så långt från skolan så det var perfekt !! Fick lite info osv, sen skulle vimöta elevrådgrejset vid cafeet för vi skulle ut o informera alla ettorna om på söndag att dem skulle komma osv. Blev inte så jättelyckat eftersom att alla ettorna inte var där. Fick reda på att mån,tis,ons. Inte ska vara efter schema , för att vi ska repa på det vi gjorde på avslutningen och visa för dem nya ettorna !! Ska bli jättekul :D


Taggad för på söndag ska blir kul .. kommer en massor mer om dans om ngn vecka igen :) Love this !! <3


Nu ska jag äta , skriver antagligen inte mer idag eftersom att jag börjar jobba kl 19.45 och är inte hemma fråns 05.30 ung. jättekul !! Men ni som inte jobbar och har det gott , ha en bra kväll !! för det kommer inte jag ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0