hur ska man ha tid till att sova !?

God kväll alla sköna hönor !!

Idag har jag inte kunnat skriva för att jag har varit i full gång hela dagen.
Direkt när jag vaknade imorse skulle syrran ha skjuts till jobbet på råå så jag fick sätta mej i bilen igen och köra henne dit , passade på att köpa huvudvärkstabletter till min baby som låg hemmai sängen och kved sig med huvudvärk, på samma gång. Efter jag kom hem tog jag snabbt ngt att äta sen stack jag och baby på direkten hem till honom för han hade glömt ett fönster öppet så han var rädd att det hade blibit tvärdrag igenom lägenheten så det hade trillat saker osv. Och det hade det ju såklart, ajjabajja baby !!  När vi var hemma hos baby tjatade dem från jobbet på mig att dem behövde hjälp med ett pass , fick ju säga ja och skulle börja kl 5 så jag fick snabbt hem igen, elr ja först hämta syrran igen , sen hem duscha fixa till mej sen köra till jobbet. Klabb med parkering osv, så jag fick springa ut igen och flytta bilen osv, :(


Nu sitter jag här i min soffa och saknar min baby sååå mkt , och har ångest att imon börjar skolan och att jag illa tvunget måste jobba imon natt , vilket jag verkligen inte vill för min sömn blir fucked up efter ett nattpass !!   och sen ska jag jobba på lördag med , skönt att skolan startar så man slipper jobbet hela tiden ! Usch hur ska jag orka med allt !!

Jobb, plugg , dans, fritiden , hur ska man ens ha tid att sova??




Saknar dej baby sjukt mkt !!!.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0