Hösten närmar sig ?

Är det någon mer än jag som känner att hösten börjar visa sej smått !? Kände det när jag var ute med vovvarna innan idag. Det känns som att man kan höra det i blåsten på löven , den minimaliska bitande kylan, ja man bara känner det på dig på ngt sätt. Sen är det antagligen lite för att skolan börjar på fredag och man börjar ju höstterminen så antagligen är det antagligen lite för det med !!  Nu blev det mycket höstprat !!


Vovvisarna gillar långpromenader :D


Min underbara lilla hund <3

Min dag har inte varit den mest händelserikaste , men jag har fått lite gjort varje fall. Jag har städat på mitt rum , tvättat lite kläder osv. vatt ute med vovvisarna , gjort pannkakor till mig och syrran...

Nu ska jag gå in och ta en dusch , sen ska jag sova kudde !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0