Happy face...

Hai

Nu har jag inte skrivit på 5 hela dagar :/  har varit fokuserad på annat !!

Äntligen har jag fått det jag längtat efter så länge.. Jag har fått mitt körkort!!!!! Helt underbart att ha det där klart nu, för jag vet ej hur jag hade gjort om jag inte hade klarat det denna gången , jag hade nog tappat stinget på det. Men nu äntligen är jag färdig och får köra på egen hand. Har kört en massor igår och idag, har kört överallt.. Har haft en väldans tur att jag har haft min hastighetsmätare emmis med mej!! Underbart säger jag UNDERBART !!!! no more körskola !!

<3

<3
Helt sjukt !!

Förresten när vi hade varit ute i rydebäck för att hämta vår lilla vän mandi så såg vi (eller jag tror att vi såg) en tromb!!? Alltså jag är stensäker på att det såg ut som en tromb men jag vet ej, var det ngn annan som såg det ?!? Jag bad emmis att ta ett foto men hon missade den precis eftersom det kom träd ivägen..Attans !!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår var jag&baby, &emmis , bebb&linus , miki&markus ute och firade mig på hampan på kvällen , det var inte världens bästa väder men vafan fira måste man ju !! :D Det blev inte ngt festande eller så men var en runda in om crom, jag fick en Cosmopolitan av min underbara baby, gottigott var det, tack baby !! <3 Jag älskar dej <3



Bästa&godaste drinken, eller den delar nog förstaplats med Isbjörn ..love it !!


Du är min kärlek älskling <3 Är glad att jag har den bästa pojkvännen på denna jord.!!



Nu ska jag sova , för imon ska jag köra bebban&linus till Ängelholm kl 8 på morgonen. Dem ska åka till Göteborg!! :) Sen senare på dagen ska jag hem till min älskling som jag saknar såå mkt !!.. :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0