Gott gotti gott gott !!

Heii !

Nu har jag äntligen satt mej ner i soffan för idag och tittar på tv och pratar med min älskling på msn.

Idag har jag vart på stranden, vi åkte ung. vid 11 halv 12 tiden imorse. Såå skönt det var att äntligen få lite fint strandväder och bara kunna ligga och gotta sej på stranden ngn timme. Sen skulle jag börja jobba kl 4 så jag , syrran och emmsi åkte därifrån vid halv4 och det var faktiskt helt lagom. Idag har det varit lagom mycket att göra på jobbet.

När jag slutade kom emmsi till jobbet och vi satt oss på uteserveringen och käkade lite och snackade. Mysigt mysigt :) Det var helt ljummet väder ute, helt underbart !! Sen gick vi hit hem till mej, satt oss ute på vår stenterass och snackade igenom lite planer till helgen och kollade igenom mina precis hemkomna foton, och såå nöjd jag blev !! :D

Hade tänkt lägga in en bild men det verkar som att min korstläsare i datan inte vill vara kompis med mig. Kommer imon kanske :D dirr. när jag har vaknat ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0