Finn en hund !!

<3
Kan du finna vovven som finns med på bilden ? såå söt !!

Idag har äntligen mitt körkort kommit , betyder att jag inte längre behöver ha med mig lappen och mitt id varje gång jag ska ut och köra, sköönt !  Nu räcker det med bara ta med det lilla kortet .. Ska bli kul att se bilden på körkortet. Jag skulle ju trotsa med att inte se så sur ut på bilden så jag satt på det störta smilet jag kunde, det ska bli kul att se hur det ser ut!! Vissa ser ju vettskrämda ut på sina körkort, jag vill inte folk ska se mig som vettskrämd ;)
 
Jag och syrran ska snart ta bilen och köra och hämta mitt körkort på posten sen ska vi köra ut till maxi och handla hos lilla mammsen. Sen blir det nog bara hem och ta det lugnt sen , skulle behövt städa undan lite med mina kläder osv på mitt rum. Får se !!  Skriver mer sen !...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0