festival = skit!!

Ojskibojski !! Nu har jag inte skrivit på ett ganska bra tag, har börjat skolan , har inte varit hemma , festival osv !!

Helgen har gått som den har gått , numera ska jag fan bojkotta festivaler !! Det ända som händer är bråk skit o mög ! :D Bättre att stanna hemma.. Har varit festival i bjuv 2 dagar. Ingen festival alls att hänga i granen. Hade haft roligare om man stannade hemma.

Imon är det skola , det ska bli skönt varje fall även om jag inte vill till skolan. Men jag får ju dansa så det är ngt positivt varje fall. Sen slutar jag tjugo i 12 så det är superbra :D



Nu ska jag ta det lugnt, mammis kommer snart hem och ska laga tacos , sen ska jag hämta syrran på hennes jobb !! :D

Kommentarer
Postat av: KeennaS

Hahaha ja det gjorde du, men du var på bjuvsfestivalen vilket är ett stort minus :P

2009-09-01 @ 17:11:41
URL: http://keennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0