Daypics..

Tänkte jag skulle visa min dag i bilder!!..... Kom på nu att jag inte har tagit några bilder imorse eftersom att dum som jag är glömde min strandväska hemma, och min kamra låg i den självklart, kom på det först när vi kommit till stranden. Men det blir bilder från min kväll istället dådå!! :/


matmatmat
Efter att vi kom hem från stranden cyklade jag till affären och handlade det jag skulle använda till middagen, och lite till :)


kulling :D
Kycklingfile, bearnaisesås i bakgrunden. :)


krooks
Kroketter , gott gott !


En god sallad till , med Medelhavsmix, (sallad) zucchini, paprika och lök.

jag är duktig :)
Sandy goes kock...:)

<3
Gott som tusan :D Ett glas med cola och massa is i är mmm....



Sen tog vi fågeln på en liten tur :)


Min rygg bränner lite , låg på stranden rätt många timmar med mamma idag.




Nu har jag bäddat ner mig och ska snart sova, ska bli skönt. Sen vid 4 kommer min baby.


Imon ska jag och baby ut på litet miniäventyr, haha vi ska till ikea. Vi ska handla lite grejer till hans lägenhet och sen ska vi antagligen till stranden. Sen på kvällen blir det lite grillfest här hemma :) det ska bli mys....


Hoppas att alla haft en superdag, för det har jag haft ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0