Animal planet.... kan inte titta utan att påverkas !!

 En sak : Det här Animal rescue programmet och a-vet !!

Det är program man inte kan titta på utan att påverkas !! Jag blir så sjukt förbannad och ledsen på samma gång. att folk ens har samvete att var så elaka mot djur , som tillexempel att inte ge sina djur mat och ordenlig plats att bo på. Hur tänker en människa som inte bryr sig om sitt djur ?  Djur som är så kärleksfulla och oskyldiga. En hund tex kan inte gå till affären och köpa mat till sig själv , den kan inte bestämma sej för att flytta heller !! Varför gör människor på detta sätt..? Man får glädjas åt att människor har upptäkt det hemska och ger sig på dem som verkligen inte förtjänar att ha djur i sin närhet. Älskar att titta på animal rescue , när dem tar den skyldiga till rättegång , så att dem får stå och känna sig dumma över sig själva , dem ska ha det !!!!


Busigaste lilla vovven !!

En andra Gustaf.. Hon gillar sova och äta , och mysa en massor såklart !!

Jag älskar djur och skulle ALDRIG kunna göra ngt djur ngn skada!! Jag älskar mina vovvar överallt annat och skulle aldrig ens kunna lämna dem utanför affären bara om man ska gå in och handla jättesnabbt , skulle aldrig lämna dem ensamma utan mat och att inte veta om dem har det bra. Dem är mina ögonstenar , mitt allt .. Mina små björnar <3

Folk borde ju förstå att dem ger oss kärlek och skratt varje dag !! Vad vore en morgon utan en liten vovve som står och skäller vid sängen som vill upp, som kommer upp och dränker en i pussar, och trycker sitt lilla huvud mot en , som sen vill ut i trädgården och vill ha sin lilla söta pip eller konstigt nog garnnysta kastad !!  Så underbart !! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0