Underbara dag !

Hejsan hejsan ,


Idag har det varit en väldigt bra dag , känns som att allt har kommit som man velat.

Vaknade imorse bredvid min älskling som var desperat att jag skulle gå upp. När jag väl kommit upp ur sängen ska jag gå ut och öppna sovrummsdörren då står det en låda utanför min dörr där det står " Sandys flyttlåda" !! Jag sprang ut till mamma i köket och frågade medans jag studsade som en studboll av förväntan om vi hade fått huset ?! Ja det hade vi sa mamma ,:D allt har gått jättesnabbt , vi var och tittade på huset på onsdagen förra veckan och vi har redan fått huset. Det är bra för nu kan vi flytta till huset innan sommaren  :D

Idag har jag också kört bil med mamma, fick mina papper i fredags. Känns lite sent, men bättre sent än aldrig!! Det gick jättebra och mamma sa att hon var imponerad, och det känns ju verkligen bra :D sen när jag slutat skolan i juni blir det en intensivkurs så jag har mitt körkort till sommaren!! Det blir nog bra! :D Ska ut och köra lite imon också!..

Idag har vi också varit på centercyd och handlat lite kläder :D Jag mamma bebban och sanna och hennes kusin johanna ! Det var skönt att få handlat lite nya kläder!! Nu måste jag ju handla ordentligt , kommer ju få en walk`in closet i det nya huset , och den måste ju fyllas :D

<3
Jag är glad att jag har dej !!! <3 Jag älskar dej <3 Du är bäst !!


Nu ska jag inte skriva mer för då bli det nog jobbigt att läsa !



Take care // Sandyliciooous

Kommentarer
Postat av: Sabina

kul o höra att ni fått huset gumman :D

2009-04-08 @ 16:49:52
URL: http://justdanceforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0