Party :D

Halloj ,



Idag är det utgång på gång... fixar mej osv!! Ska vara hemma hos catte kl 5 så jag ska försöka möta ett par tjejer nere på knutan vid 4tiden och ta mej hem till catte.. Blir väl antagligen lite mat  och dricka hemma hos catte sen drar vi in till stan..Det ska bli skitkul att festa med alla ifån bjuv och lite folk till :D Har inte träffat alla dem på hur länge som helst. Och toppa det med en utekväll är helt perfekt :D Hoppas jag mår bra imon varje fall , ska på påskmiddag hos min älskling!!



Lägger in ngn bild innan jag sticker , har inte riktigt bestämt mej om vad jag ska ha på mej , men det kmr sen :P



Take care // sandyliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0