Onsdag , fixarens dag :D

Hej hej hejsan ,


Idag började jag min dag men en skön promenad med mamma och syrran , har varit ute och gått mån, tis och nu idag ! Jätteskön start på dagen , lite svårt när man går i skolan men annars på lov och helger är det superskönt :D

Nu ska jag och mammsen ner till stan , måste fixa lite på banken osv . fika. Sen åker vi ngn stans så jag kan hinna med och köra lite idag med. Sen ska jag hem till baby , vi ska hem till hans mormor och morfar och äta lite, kuligt !" 

Imon är det jobb för min del , jobbar 17-22 !! Ett bra pass,!


Grattis, till catte som fyller 18 år idag !! Fest på fredag ja !!! <3<3<3


Take care // Sandyliciooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0