Och efter morgonens incident !

Efter min morgon idag längtade jag bara att få komma hem. Det var inte kul att cykla hem, var på helspänn hela tiden. Hoppas verkligen inte att jag får nojja nu varje gång jag ska cykla! Går antagligen bort med sin lilla tid. Kändes skönt att komma hem och få prata med mamma. Även om det kanske inte lät så jättestort och det var det heller inte, men man blir chockad. Man börjar tänka på allt vad som hade kunnat hända om jag inte reagerat snabbare!! Fan att jag inte kom på från efter att jag skulle kollat reg.nr på bilen. Fan ! Ska vara glad att det inte gick värre än vad det gick varje fall.

Efter jag kom hem gick jag och mamma ut med vovvarna sen åkte vi och handlade lite god mat osv. Ska snart ställa mej och laga mat, vi ska ha Kycklingfile med kroketter, beasås och sallad. Mjam! inte helt fel..


Idag har det förövrigt varit en bra dag, underbart väder har vi ju också fått. Satt ett ganska bra tag på gräsmattan utanför skolan på våra raster, megasköönt! Bestämde vi skulle ta oss en lite mysstund där imon också.


Får bjuda på en liten somrig bild, Fin va !? :P


Take care // Sandyliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0