Min hemska morgon !

Hej hej ,

sitter i skolan , ska snart gå och äta! Har precis haft svenskaprovet och det gick jättebra.

Imorse när jag cyklade till skolan lyckades jag bli påkörd av en taxibil !!#" Jag cyklade på cykelstigen och skulle cykla över en väg där bilarna ska lämna företräde för mig, men nej ! Jag såg att han stannade bilen och då cyklade jag, men när jag var mitt framför bilde då gasade han på och jag förstod ju ganska snabbt att det kunde gå rätt illa om jag inte cyklade snabbt förbi, men han körde rätt på mitt bakdäck så hela cyklen rammades till sidan, som tur va kunde jag hålla kvar min balans så jag slapp trilla i marken. Men det blev bara en liten skada på cykeln som var lätt att fixa så det var lugnt, blir irriterad att gubbjäveln inte stannade bilen och frågade hur det hade gått med mej !! :S Var ganska skärrad när jag kom till skolan men det gick bort efter ett tag.  Så det var min morgon !!



Take care // Sandyliciooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0