Jag blir ju helt snurrig !

Hejsan hejsan ,

ligger nu i soffan med datan i knäet, efter en lång och helt snurrig dag så e det snart dags att slå huvudet i kudden. Antagligen kommer jag somna som en stock ikväll.
Idag har det varit skolan för min del. Nu kanske ni  undrar varför jag är helt snurrig i huvudet.!  Jo , jag säger bara så här mycket prov och redovisningar och allt har jag inte haft i hela mitt liv , vi har ung. 18 prov nu till skolavslutningen, usch !!!" Detta är så hemskt , jag kan inte hålla reda på när jag ska ha allt. Fast att jag har skrivit ner allt i min kalender så kan jag inte skilja på allt jag har att göra och ser det som en enda stor klump, vilket problem!! Har ni det så också?

Idag när jag slutade skolan cyklade jag och mötte min älskling på utbildarna som ligger en liten bit från Campus , han tar truckkörkort nu och har hållt på med det nu mån, tis, ons och torsdag! Så jag mötte upp han sen gick vi hem till mej, käkade lite , sen la jag mej på soffan och kollade när han och bebban spelade Resident Evil på xbox. Men jag somnade ganska snabbt och sov till ung. halv åtta var nog klockan. De väckte mej och sa att vi skulle gå och sola, så vi tog med hundarna på en liten längre mysrunda och solade sen gick vi genom tallskogen påväg hem.Nu är vi hemma och jag har pluggat lite på min svenska som jag har prov i imon. Har just lagt mej till ro i soffan igen med en smotthie och tittar på bebban och baby som spelar vidare på sitt spel. Ska snart gå in och lägga mej. Ska sova gott inatt efter denna omtumlande dagen !! :D

Lite långt men det är min dag idag!!

 
Jag älskar hallon !!

mjam !
Så gott !

:D
Mina små vovvisar <3


Take care // Sandyliciooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0