Hejsan hoppsan !

Hej hej ,

nu har jag inte skrivit på ett rätt bra tag , ska kanske skriva va det va jag skrev om sist som jag skulle få reda på  ! Jag min mamma och hennes kille hade varit och tittat på ett hus som vi skulle få reda på om vi fick det eller ej ! jag gillade verkligen huset , men nej vi fick inte det :( var och tittade på ett annat hus idag som vi tyckte var helt undebart , vill verkligen flytta nu innan sommaren , så härlig trädgård uterum och massa mys ! det ska bli så härligt ! :D så vi får vell se hur det blir denna ggn !  Och sen vem kan inte vara glad just nu , Våren är ju här , tror jag ;) !!

Allt bara rullar på som in i bomben , veckorna bara flyger iväg! Snart är det sommarlov , helt sjukt !!!

:D
Har gjort hål i naveln :D Jag fick det av min älskade syster <3

Nu ska jag gå in och ta en skön dusch , och sen ska jag gå och lägga mej !


Take care // Sandyliciooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0