wohoo .. :D

Nu har jag fått hem min lilla dongel :D  hahah mitt trådlösa bredband :D  Skkööönt ..



Gick upp kl 06.30 imorse . :/ sov hemma hos baby inatt igen :D möööjs <3
Kände att jag ville hem i tid , ska jobba idag o börjar kl 1 . så jag tog mej glatt upp halv 7 för att ta bussen 10 över 7 :D skönt att vara uppe i tid endån .. ville hinna hem tat lugnt o så :D nice :D  Nu ska jag o mammis äta frulle .. vart ´nere o köpte bullar o gick ut med vovvarna när jag kom hem :d busvovvarna  :D hahah .., Älskisar er (L)


Nu ska jag kränga balls ;) haha puss på det !! take care // sandyliciooous


Inte min dongel !! men vill ha den roooooosa :D

Lille dongel :D Min heter så !! ;)

Kommentarer
Postat av: netto

haha såklart en rosa oxå!

2008-10-30 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0