:D

Blev ingen träning idag efter skolan :/ Blev inte heller möta catte i stan efter !! Sitter nu o vänta på syrran att hon ska bli klar så att vi kan sticka till väla !! :D

Hade inga Danssalar lediga idag , så vi tjejer bestämde att vi ska vara på skolan kl 9 imon !! när vi igenteligen börjar kl 11 . eftersom att vi måste träna till Hsm premiären som är nästa vecka på onsdag :/ tätt med tiden nu så måste fixa detta .. dansen måste sitta denna veckan så att det blir klart :D  men har nästan allt klart nu förutom en låt , !!
ahh det blir säkert skitbra :D

Fuckat trött man e på skolan istället !! Jävla matten tar dö på mitt huvud .. Jävla ig- barn man känner sej som istället :D hahah Kan fan ingenting !! Men e man blond så !! :D nej men hade varit smart om jag verkligen hade velat men pallar inte :D tror jag alla fall !! :D hhahah


Sanduuu


Jag saknar sommaren , jag är avundsjuk på mamma som sitter nere i Turkiet och dricker en massa paraplydrinkar och gottar sej i solen !! mISS you mummis :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0