Trött ...

Äntligen hemma , har suttit och nästan halvsovit idag i skolan .Jag är verkligen så jävla tröttt...Började halv 9 imorse , var hos min baby så jag fick gå upp kl 6.00 för att ta bussen 07.11 ... wohooo .. sen balett när jag kom till skolan :D


Vi är färdig med vår dans nu til high school musical ...Blev riktigt bra :. bra jobbat på bara dessa dagarna vi har haft på oss : D nu är det bara lite finslipning kvar. Var o tränade på bion igår ! :D det var skoj , skitbra ljud får vi också hihi .. mysmys :D hoppas att det kommer att gillas :D sen ska vi dansa på knutan också den 25 för rosa bandet , tid vet jag ej men det var vid 11 eller något sånt : D  Detta ska bli skitkul tjejer :D


Nu ska ja ta ngt att käka sen ska jag cykla o sola ::D

På lördag kmr mamma hem !! :D Jag saknar min mammis !! <3


Sandy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0