Snart :D

Måndag ..

 Kom hem från skolan för typ två timmar sen : Dsköönt , helt seg idag :/
Tvättar lite :D Var ju tvungen att tvätta alla dem tröjorna innan jag ska trycka på dem .. :D vi är lite sent ute men det blir säkert skitbra :D ska trycka 7 tröjor med  olika tryck på :D bebban ska hjälpa maj lite :) bra att man har en snäll syrra ;d

Nu börjar det närma sej premiärdags :D på onsdag ,, ska bli så kul ! nu denna veckan sätter allt igång o får dansa attans mkt ;) För er som inte vet så ska jag , elin ,mandi , maddiz, emma , olli o jenny dansa på bion på high school musical premiären , sen på fredag också på bion , sen för rosa bandet på knutan på lördag   kl 11.00 tror ja :D nått sånt .. mer tider kommer sen.. vi ska antagligen vara där i 4 timmar tror jag att dem sa o dansa olika tillfällen :D det ska bli kulkul ... sen kanske vi ska dansa på en halloweenfest på maxi råå .. men det e bara kanske får vell se hur allt blir ! :D hoppas det alla fall .. det e ju kul att få såna erbjudanden : d Successfull :D Nice <3



Jag älskar dans <3


Jag på en discodanstävling i Åmål för typ 2-3 år sen :D

Discotävling i Åmål för 2-3 år sen :D miss it !! :(



Kommentarer
Postat av: netto

haha... najs foto fjällan... du rockar ju =)

2008-10-20 @ 20:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0