Prettylicooous :D

Hejhej : D


Skolan idag , balett imorse , gick sisådär men börjar kännas som att jag börjar få fatt i det :s hahah
Svenska , tittade på världens tråkigaste film sen lunch .. på lunchen passade vi på att paxa en utav danssalarna för att träna lite granna o gå vidare på dansen som ska vara klar om ja, 8 vardagar :/ hoppas att allt sitter tills dess :D men nu har vi hunnit långt på två dagar också så vi e snart färdiga sen e det bara lite finslipning kvar :D så det ska nog fixa sej :D
Sen har vi ju dansen till rosa bandet också som vi måste göra !! antingen tar vi samma som vi har till detta vi gör nu eller så gör vi en ny kanske , får se :) Ska bli kul alla falll ::D Tränade ung. 1 timme efter skolan idag och kom vidare lite till :D det blir skitbra , inte för komplicerat men ser endån bra ut :d Good girlz <3



Kom hem , ingen hemma = sandy uttråkad :/ stack iväg och solade :D sköönt .d  blir bruunis :D ska snart färga mitt hår igen eftersom min färgning igår gick ju inte som jag trodde :( bara för att lilla säändi ville testa en nu hårfärg så gick det inte riktigt som jag ville :// men ska göra om det nu :D o då ska det fan bli bra :D





Take care // Sandyliciooous




Ser fram emot helgen babyliciooous :D Jag älskar dej  ...            M <3 S



Ssndyliciooous.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0