Ny vecka !

Ny vecka , ny dag , ! :d

Har nästan precis vaknat o ska göra mej i ordning för dagen :D vaknade väldigt tidigt idag :/ bara för babyliciooous går upp kl 04. 20 något tror jag :D för att han ska gå till jobbet , då vaknar jag , sen har jag lite svårt att somna om igen :S men sen somnar jag o sen vaknar jag endån tidigt efter det !! :D hahah

Skolan idag, tar tåget till stan kl 09.07 börjar 10.00 idag :D så har fått en liten sovmorgon alla fall :D har bara 3 lektioner idag också så det  e inte så hemskt :) ska nog möta catte idag efter skolan :D hon ska pierca sin ttooooonga :D jag ska stå och titta på hihi för jag har ju redan !! hihi ska hålla daj i handen :D sen antagligen hem ,sen till väla med bebban (Syrran) <3 måsta köpa ett par graajjjoooer :D sen hem o sova börjar du 11.00 imon så man måste sova ut när man börjar så tidigt ;) haha

Take care / Sandyliciooous



Jag och fiisen :D <3

Såå söööt bild på maj o min vovve <3 Lite höstig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0