Hem ljuva hem !! ..

Äntligen hemma efter en sletedag , :D har haft sjukt mkt folk idag på jobb , speciellt under lunchen !! gahh """" Kunderna har varit griiiniga som in i  ****** och tjatat och tjatat , men sånt får man ju räkna med !! arga hungriga människor som bara vill ha sin mat !! tränger sig före i kön , o då reagerar dem andra o står o bråkar !! blablabla "" hatar speciellt när folk som inte kan "prata" kmr fram o ska beställa ,, ehh vad sa du ;) haha !!! fattar nada ,,, allafall naaijs att vara hemma nu.. kmr vell slockna snabbare än blixten sen när sandy ska slå huvet i kudden :D inte något ovanligt !! i love to sleep " :D


Börjar få en liten gnutta julkänslor nu ;) det e myys :D gick hemifrån älsklingen kl 7 imorse :/ gick genom gräset påväg till bussen .. älskar när det knasstrar under fötterna när man gå i gräset !! FROOOOOST :d  Även om jag inte gillar allt snööslask här i sverige ,måste jag nog ändåå hålla med om att julen är såå myys :D finns inget bättre än att bara va hemma i värmen o veta om att det snöar ute , tända ljus , vakna på morgonen när det är mörkt ute , mammas julpyynt :b loves it !! O det bästa med vintern är noooog JUUUUL LOVET ! :d  BAHH!! . och julgranen hihi och det som ligger under !! ;b  Såå nu ska jag gå och ta ett glas julmust !! Take care // sandyliciooous <3

Även fast jag har massa myys julkänslor , så vill jag helst av allt ha sommar / glass, bekini , vara bruun , ha sommarlov ,  och bara chilla livet !! det e messssssst nice !! <3 Älska sommar !!
:D sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0