Helgen :D

Haft en riktigt soft dag idag :D Hade ingen engelska så jag hade sovmorgon till kl 10.15 skulle börjat kl 9 annars:D
Hade heller ingen samhälle idag så det blev bara i dans  :D och mentormöte !!
Kändes skönt faktiskt , men det har varit rätt bra i veckan också , många inställda lektioner :D
Skönt att ha sovmorgon och sluta tidigare :D


Idag ska jag kanske till väla med min baby (L) ska köpa vinterjacka och en liten present till theus som döps imon : d Dopet är alltså då imon :D kl1 .. ska bli kul för vissa som kommer har jag inte träffat på jättelänge + att pappa o lotta kmr ner från götet också .. :D har saknat min daddi o lotta :/  så det ska bli roligt ..
Helt sjukt kan fan inte fatta att jag har blivit moster !! :D Lille theus <3 Sandy






Du vet om att jag älskar dej !!  ♥

Men detta är svårt "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0