Gårdagen..

Igår va det då dop för syrrans lilla bebis theus :D skitsööööt !


Kom hem satt o tog det lite lugnt ett tag , sen gjorde jag mej ordning för fest :D
Skulle hem till samra innan jag skulle ut och träffa baby i stan !
Kom dit då va det typ kaatastrof, polis och allt för att ett par omogna killar inte kunde
komma på en bättre ide än att kasta ägg på alla som stog utanför :S hallå liksom !!


Satt hemma ett tag med bebban jimmi och isse ett tag innan jag stack till samra ..
Stack dit vid ung. 10 tiden ... va där i typ 1 timme sen tappa jag intresset
och släpade mej ner till stan för att möta bebban på crom :)
Sen kom min baby dit också satt oss och drack ett tag , var verkligen danssugen! !
Men det blev knappast någon dans den kvällen :/  Det blev lite katastrof istället !
Men jag försökte göra ngt kul av saken alla fall .d



Det är verkligen inte vad du tror .. Jag älskar dej ska du veta !!





Gårdagens frilla :D nice


Kommentarer
Postat av: Doodie <3

Vilken jävla pajjas präst :) Sjöng typ sämst!

Lördagar verkar inte va vår dag! Men fan jag älskar dej jue

2008-10-06 @ 13:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0