Fredag :D

Vaknade vid 9 idag ! eller ja mamma väckte mej ! så frågade hon mej :Ska du jobba idag ? Ja ba : ja asso det brossar på  dem har snott mmitt kort i mobilen så jag vet ej om jag ska jobba !! hahah pratade i sömnen med mamma.. fast att jag kmr ihåg det . som om jag var helt klarvaken !! Hahha typiskt maj :D 


Alla fall ska jobba idag 17-22 .. mitt älsklingspass :D det e så skönt att jobba den tiden , vet ej vrf men älskar det bara :D
Nu sitter jag bara o tar det lugnt , tänkte kanske sticka bort och sola kanske ! men vet ej om jag känner att jag har tiden till det !! får vell se .. hade vatt riktigt sköönt alla fall :D jag tror nog att det blir så  :D
Ikväll/inatt  kommer förhoppningsvis baby hem till mej !! / elr han kmr :d men vet ej vilken tid ! tim skulle dra ut han på lite hyss :D hahah så får vell se om/och hur och när han kmr .. hahah !!:D


Nee nu ska jag röra på mej o fått nogonting gjort :D nu regnar det osso !! :/  tar vell kanske bussen o solar :D


Take care // sandyliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0