En måndag ..

Vaknade upp hos baby imorse trött som en björn ! låg kvar och snooza ett rätt bra tag ;) love it :D
Sen vaknade jag upp och förstog att jag skulle gå ner till tåget som gick om en halvtimme :S hahah
Skyndade mig upp , sminka mej fixa till håret lite, på med kläder pussa på doddi och sprang-gick ner till stationen :D
Hann med tåget alla fall :d hahah Kom i tid till skolan :D för en gångs skull !! hahah
Hade  samhälle , lunch ,matte och engelska .. ganska skön dag endån :D
Åkte hem till hem ljuva hem , satt mej o bara tog det lugnt ett tag sen ut med mina vovvisar i det fina vädret , det upskattades av dem små knattarna som suttit o väntat på att sandy skulle komma hem från skolan hela dagen :D Jättemysigt väder ute ! .. :D


Precis varit och solat med bebban :D så jävla skönt . solar i ståupp-solarium , skitbra :D den som kom på den iden ska verkligen ha en eloge av mej :D man slipper alla fula ljusa märkena man får när man solar i solarium man ligger ner i . + att man slipper stå lika länge , räcker att man solar i 6-8 minuter sen e man till o med brunare än färgen man får i sol. man ligger ner i !!! testa säger jag bara :D hihi Sitter nu och tittar på det designprogrammet simon och thomas :D
Får lägga mej i tid idag , har en workshop som väntar imon för ES2C :D + Personalfest direkt efter skolan imon , kmr vara stendöd på kvällen .. hoppas att man kmr upp i tid på onsdag ;) hahah  


      Take care // sandyliciooous



Sandy :D

Hoppas att allt detta löser sig !! jag vill inte må dåligt längre !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0