:d HAHAH

Jag förstår inte vrf vissa har sånna problem med att man är tilsammans med en äldre kille :S visst det finns både för och nackdelar som kan gör att man vill såga huvudet av varandra men det händer väldigt väldigt sällan ..  Jag och min pojkvän har liksom 8 ½ år mellan oss .. soo what !! ¨ålder är bara något som står på pappret !! det e inget som ska stoppa en för kärleken .. det tkr inte jag alla fall :D   vill folk tycka och tänka får dem fan göra det för sej själv .. jag kan bara skratta åt det !!  vissa är bara så jävla avundsjuka !! palla folk ibland .. ni som tkr det är fel att vara tillsammans med en äldre kille/tjej kanske borde testa på det !! speciellt tjejer för en del av alla killar i samma ålder som än själv tänker inte på samma sätt alls som en äldre kille !!  Det har sina fördelar att ha en äldre kille , and i love it !!


Alla tänker olika !! alla är olika .. kanske dags för vissa att fatta det ... !! VÄX UPP !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0