Vilken dag ! :/

Detta har verkligen inte varit min dag !!! Vaknade o kände imorse att jag verkligen inte orkade skolan , men jag e ju tvungen !! Skola gick endån ganska snabbt ! Hade debatten på engelskan idag , det gick bra ! vi skulle sitta och prata om abort o så ! På engelska :S :D hahah men det gick bra :D Började sen diskutera om vår klass på samhällen ! Vår klass är lite störig på samhällen enligt vår lärare , så vår engelska lärare va med på vår lektion  fredags  oo hon var vell inte så glad :D hahah men vafan vi kan ju inte hjälpa att vår lärare e koko :D


Sitter ensam hemma nu ! ska sticka o möta bebban sen när hon slutar kl 9 ! :D  Så hon slipper gå ensam hem !
Osso blev det punka på min fucking cykel när jag var ute o cyklade innan :( buhu !


Take care / Sandyliciooous..






Jag vill att det ska vara perfekt !! Men det e svårt !!  Baby (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0