Uppåt dag :D Nooot :(

Vilken dag , elr ja hela denna veckan !! Helt galet ,, detta är nog den veckan man börjat få upp ögonen för klassen o verkligen se!! Såå sjukt irriterad e jag just nu !! Att bara vi får all skit !! :(/ Såå mkt skitsnack , e det ngt kom direkt och säg det till oss istället , aaaahh så sjukt jävla fucking dålig stil !! Skärpning :D

Såå ... :D
Idag , skolan , va hos min baby igår ! Först va vi på väla ,käkade lite, köpte en finis väska o en mascara ! :D Igentligen va det baby som skulle köpa jacka , men han hittade inget o jag kom därifrån med saker istället haha :D menmen nu fick jag mig en snygg väska iställe ! :D bahbah sen hem och tittade på johan glans typ skåne tour :D myspys med min dood :D hiih !!  Upp tidigt imorse ,fan redan innan tuppen vaknat ;) för att åka till skolan !! fick sitta i skolan en halvtimme/45 min. innan vi började !! !tråkigt!  Sen dans , gick faktiskt ganska bra idag är rätt så nöjd ;) sen gympa direkt efter !! :D Där brööt det fan ut alltså !! alla var irriterade o sura :D synd om lisa o lina som höll i det :/ men men det kan inte alltid vara perfekt :/ Sen hade vi ett litet snack med karin :D om våra små miniutbrott :D hahha .. tillbaka till skolan lunch , sen samhälle , sen svenska ! :D Heeeeelt sleten i hela kroppen o i huvet :/ Annars har dagen vatt helt ok.                      Take care // sandyliciooous


Min väska :D
Bild på min nya snygga väska :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0