Tis/ imorgon !

Sov hemma hos min baby inatt, bråkade med mamma och orkade inte vara kvar hemma så jag sa bara : Hejdå tog mina saker och stack ;D Baby slutade inte fråns 10 och va hemma halv 11 så jag fick underhålla mej själv i några timmar :D Satt vid datorn lite , tittade tv , och spelade kungfupanda på min babys nya xbox ;) Såå kul ! :D

Började kl 11 idag , dansat hela dagen idag , Modernt först på morgonen och sen hade vi bara lite genomgång till vad vi ska säga på lördag till öppet hus ! sen ind. val sista lektionen , finkammade lite och gick igenom våra placeringar i våra två danser !:D det var ju lyckat !! :S hahah . Hade sån jävla huvudvärk/migrän innan idag så var tvungen att gå och lägga mej o nanna när jag kom hem , la mej och tittade på film på min data, tog typ 10 minuter sen sov jag ! Är så sjukt sleten nu när det är så mkt i skolan och överallt !! :/
Imorgon börjar jag 9.30 börjar med jazz på morgonen , och 9or från olika skolor ska komma och kollapå vår lektion :/ blöö jag vill inte för jag känner mej verkligen inte säker alls på jazzen :/ :( Men gick igenom det idag så kanske kmr ihåg lite alla fall :D lite nervigt men det blir säkert skitbra :D


Ska försöka komma i säng "i tid" ikväll , lägger mej alltid så sent nuförtiden , så jag har skitsvårt att komma upp på morgon :D



Take care / Sandyliciooous


Och till min BABY !! ;) Jag älskar dej <3

I love to do the robotdance :D

Jag älskar dans <3 it`s my thing you know ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0