Myyspyyssss ;)

Babyliciooous sov hos sandy inatt :D du e myspys !! vår gårdag var hur myysiiiig som helst !!:D 

Vaknade här hos maj , min baby var lite bakis !! :D så han låg i min säng till typ kl 2 .. sen drog jag av han täcket och sa näää nu får du fan gå upp :D det e inte roligt att ha med en rastlös o uttråkad sandy att göra :D fråga själv min snutt :D Alla fall , jag hade en massa planer för dagen som väntade !! :D så det var ba för baby att hänka på :D hihi !

Först ut med vovvarna som sandy lovat mammis , sen på med jackan o så gick vi o sola !! varmt o skööönt det var , solade 8 minuter var i ståuppsolarium så nu e jag o baby papparkakor lagom till jul :D efter solen satt vi oss o åt varsin pizza borta på miatorp ! :D Sen hade jag tvunget bestämt att jag vill ut o hälsa på min mami som jobbar på maxi på Råå :D andra anledningen var att jag vill ha en feeet godispåse :D hälsade på mami o handlade godiiiis ,, mjam :D  60 spänn!!! :/  men gott allafall ... Sen fick vi stå ute i kylan hela 10 minuter o vänta på bussen :D hahah : D kallt som en frys ute ju :/:( haha när vi skulle ta bussen till råå vart jag inte helt säker på vart vi skulle hoppa av , eftersom jag åkt buss ut dit med syrran häromdagen o då hoppade vi av på tok för långt bort så vi vart tvungna att gå till maxi , sen visste vi inte om bussen gick förbii maxi , så lilla sandy fick fråga busschaffisen :D hon sa ba: do kan inte missa , jag lova !! :D stooor röda skylten  när vi e där .. du missar inte den :D sa hon till mej o baby :D vi satt oss glatt :D hahah sen när vi var framme vid maxi ropade hon ut i bussens högtalare : Nästa maxi !! hahah särbehandling eller vad !! :D det var snällt av henne att säga till alla fall :D Alla fall när vi kom hem så bada jag o baby , tända ljus o massa mysskumm :D sen la vi oss inne i min säng o kolla film åt godis o drack julmust :D Älskar julmust :D <3 vi tittade på stepbrothers !! bra film faktiskt :D   efter filmen kollade vi på det okända !! : D buhu .. min baby somnade , så jag gick upp till mamma o bebban o titta lite tv o prata med papis på msn !! han och lotta  kmr ner till hbg nästa helg :D  Sen gick jag in till baby .,, han hade ju somnat med linser o allt på så var ju tvungen att säg atill min lilla snutt att ta av sej o borsta gaddarna innan vi sova kudden :D Såå söööööööööt !! Jag älskar dej (L) Och sen nanna vi kudden :D
Tack för igår baby ... det var lätt den bästa dagen på länge :D My lovvve goes tooo you my love <3




Gammal bild !!

Gammal bild på mej o baby :D Vet ej vad vi syssalde med :D Älska !!


Kommentarer
Postat av: Doodie <3

jag tränar ser du väl ;) älskar dej

2008-11-03 @ 02:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0