Skolan .=plugg !!

´Första dan i skolan idag efter lovet , känndes vell inte så jätteannorlunda :D precis som vanligt , !! :/ Idag har jag haft samhällskunskap , matte och engelska ! ganska skön dag endån .. Har suttit o pluggat lite engelska idag .. dutti sandy :D Ska förbereda mej på ett framförande om presidentvalet i USA , jag ska då vara republikan och prata ur deras synvinkel på engelska :/ om kriminalitet i USA :/ hmm hoppas att det går bra haha :D har försökt nu o sitta o läsa o förstå orden som står på mitt papper :Dhaha svårt såå in i !!   men det e inte så mkt så det går nog bra !!


Asso kan man snea av mer än vad jag gjorde idag i skolan , kom till skolan , vet om att dem typ har byggt om vår matsal o så , men nu har dem kommit med en jävla URTÖNTIG ide att ha en maskin som man drar sin bricka framför och får ut en tallrik !! Kmr till matsalen  ska äta !!! vissa får fram en tallrik , men sen kmt det till oss när då kommer det fan inte fram nån jävla tallrikfan !!  Så mattanten fick stå och dela ut tallrikar förhand till alla :D PINSAMT !! .  vet att det kmr ta sån jävla tid varje dag att stå i matkön ! hur ska det gå när man bara har en kort liten rast !! fucked up säger jag bara ..,menmen .. Typiskt skolan , undra vemfan som kommer på en sån ide  ?? Ähh det e nog lena kasang :D haha


Nu ska jag göra , jag vet ej !! slänga mej i duschen kanske sen nanna kudden , ladda mej inför imon 3 lektioner dans imon :D ojaha  Nu ska jag ringa min odi ! <3


mee :D

Asso pluttie :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0