Lediiiiig ! :D

Idag är det min babys fölsedag !:D


Hade sovmorgon idag till kl 12 :D skulle bara ha 2 lektioner idag , men först pratade jag med madde innan jag skulle till skolan , då sa hon att det iinte var ngn anatomi idag för att anja var sjuk !! (Skulle ju haft omdömessnack) Vill bara ha det överstökat :D Men jag visste om att jag skulle ha matteprov idag så jag skulle ju till skolan endån !! Så jag stack till skolan .., kmr dit ja då har det vatt brandalarm IGEN !!! känns som att det är de varje dag :/ o dem hade spärrat av det området  nere i den korridoren som min mattelärare har sina grejor i inkl. våra matteprov !!! Så det var bara att vända hem igen :(  Men det var bra så jag fick lite tid på min eng. uppgift om kriminalitet tills imon :D Så e ungefär färdig nu :D

Nu ska jag göra v mej , ska hem till älskling om ett tag ! Ska fira hans fölsedag idag  :D



Idag kom mina och bebbans linser :D va och hämtade ut dem imorse :D d e  nice ! <3 haha..

Bambi :D
Mina fiina ögon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0