Kallt , men mys :D

Sitter här nerpuffad i soffan med min lilla bärbara i knäet :D Har varit lite dålig på att uppdatera på sista tiden , men har verkligen inte känt att jag haft tid :/ Men ska försöka bli lite bättre ! :D

Idag va det skolan , slöedag! är verkligen helslut i huvudet. Hade jazz direkt på morgonen , sen blev det lite gympa som natta höll i , boxning !! ;/ inte min grej direkt ,! jobbade med mandi :D fick kämpa för att kunna hålla dem dära "kuddarna" när hon skulle boxa på maj :D det var lite leeeskigt :( Alla var verkligen helt off efter det :D sen va det tillbaka till skolan o käka lite:D sen samhälle o svenska sen slutade vi ,, o det var sköntkan jag säga , verkligen !! behövde komma hem o ta det lugnt :D

Baby , jag saknar dej här hos mej när det är så kallt o jag fryser :/ men vi ses ju kanske imon :D Älskar dej <3


:D
Jag vill ha sommar , värme , party . långa varma mysiga nätter,
kunna sova med fönstret öppet o höra i mitt fall fiskmåsarna
sjunga ;) elr ja låta som dem fått bröd i halsen !! Jag saknar
sommaren så sjukt möö, men det dröjer iofs inte så
länge till den kmr igen :D I look forward to it ;P







Pardey at OLLIS place on lördag ;P hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0