Hemma idag :/

Skulle börjat 8.30 idag , men jag försov mej till halv 11 :/ o då kändes det inte så bra att gå till skolan :/ har väldig ångest för att jag var typ tvungen att gå dit idag !! Vi skulle börja en ny balletklass mednya grejer och ny lärare idag o sen omdömessnack på eftermiddagen :/ Men få ta igen det sen !! Men sen o andra sidan jag har kanske vatt hemma 1-3 ggr på hela 2an så det e ingen fara :/ :D

Ska göra v mej nu o sen åka och hämta syrran o lämna av henne inte vetjag ;P hon ska till tivoli o dk med sitt jobb o typ festa elr va det va "personalfest",  och sen  hem till mormor o morfar , vi ska byta däck på bilen sen ska jag o mamma nog åka till centersyd ;P
  mkt o göra ! får vell se vad vi hinner ! :D


Take care <3/ Sandyliciooous




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0