Helg , snöö !! :D

Står och gör pannkakor , och tittar ut på denna snööööyra !! och hoppas att babys tåg inte blir inställt när han ska hit pga av snön :/ Men det tror jag inte !  Hoppas på att min pannkakor inte blir ett lika stort fiasko som sist !! Det blev bara en enda jävla massa :D vet ej vad som gick fel !! :D

Fösta snön känns faktiskt underbart , brukar inte gilla det , men nu denna ggn känns det såå pysigt :D Var ute och gick med vovvarna i snön innan , dem tkr det är sååå kul :D Moffe bara sprang rätt  ut som en boll när hon såg snön genom dörren :D Tiffi var full med snö i hela huvet! ;) såå söta !! Tog med mej kamran ut för att fotta mina underbara vovvsingar o fcik sen del jättefiina bilder på mina snuffisar !! ÄLSKAR DEM !! :D

Imon e det öppet hus på Nic , min skola :D Vi ska dansa , vi dansar alla tre dansstilar  och ska även stå och prata inför allt folk vilket är lite pirrigt att tänka på :D Och att jag inte känner mej så jättesäker på uppvärminingen !
Sen den 1 december har vi uppvising på skolan med ind.val , först kl 11 på dagen och 18.30 på kvällen för familj släkt och vänner inget som ska bokas så e de att ngn vill komma så kan man bara säga till , så kan jag säga var hur och när ;) hihi

Nu ska jag äta min pankisar <3    Take care / Sandylciooous

Här får ni lite bilder från när jag och mina vovvar va ute o traska i snön :D


Sötisen<3
Snöö i hela fejset :D

Mollis <3
Moffe älsklingen bland all snööö :D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0