Allt löser sej !!

Har inte skrivit på ett tag nu ,, Kännts som att jag inte hunnit :/

Har vatt i skolan idag , började kl 10 imorse ! Var tvungen att gå upp extra tidigt för att gå ut med vovvarna på deras lilla morgonrunda ! :/ när jag kom till skolan stog alla ute ,o jag var lite sen som vanligt ;) haha o då förstod jag att neehe , då var det ingen samhälle idag !! Håla i 2½ timme !! Wohho ... NOT ! så vi satt o snackade ett litet tag o sen in i matan o käkade lite. Så tiden gick ganska snabbt endån :D Sen matte och engelska så slutade vi :D

Gick ner till um efter skolan , dropin på måndagar, jag fick sitta i 40 min. och vänta på ett : nej du kan inte göra det idag-svar , jag skulle fixa nya p-piller !! är det så svårt !? :S Såg jag fick gå glatt därifrån o betala 300 kr för dessa p-pillerna jag har nu , en gång till , fast dem inte hjälper mej :S palla detta !! osso får jag vell inte ny tid sen iheller fråns år 2020 !! sege på det stället :D

Nu på lördag e det öppet hus på nicolaiskolan ! 09.00-12.00.. :D Vi ska dansa , jazz , modernt och balett!! inför allt det folket som kmr komma :/ bahh .. har denna veckan på oss o lära oss exakt allt ! :S SKÄRRI :d Men sen kmr det bästa , ledig på måndag !! ska bli skönt !  Orkar inte skolan just nu , allt känns så segt o blöö , allt som har hänt på sistone med klassen , allt bråk allt snack alla sura blickar !! Allt och alla har sneat ut totalt :/ Har bara tappat modet helt o hållet på klassen !! orkar inte mer !!


Nu har jag tagit tag i detta !! Allt kmr bli bäst : D !! 



Om du bara hade kunnat lyssna på mej !! Förstå lite mera !! 

SKÄRPNING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0