Trötter :/

Sitter hemma hos baby just nu ! :D Väntar på att han ska komma hem..,
Idag har det varit skolan för min del , Dans(jazz) sen höll madde och elin linedance på gympan , det var skitkul ;P Sen hade vi lunch o sen satt ci och skrev på engelskan  äntligen är jag färdig med min film resumè!! :) sen hade vi svenska där jag elin och emma hade redovisning för vårat radioprogram , det gick skitbra och vi blev nöjda fast det hela var typ på bara skämt !:D Alltiid !! Tänkte jag skulle lägga in bilderna på oss från lite av dagen sen men i o med att jag e hemma hos baby så kan jag inte lägga in bilderna på hans data för jag har ingen sladd :( men det kmr imon jag lovar!!:D



hOS PAPPA :d
Längtar till fredag då det är dags att åka upp till pappa :D Det ska bli så sjukt mysigt!! Sköönt att komma ifrån helsingborg och bara ta det lungt, ska ägna mej åt , baby, syrran ,hennes kille ,pappa ,lotta, charlie <3 Synd att nettis och theus inte kunde hänga med :( det hade vatt mys :) Sen ut o shoppa julklappar ngn stans :D Har inte en blekaste aning om vad jag ska köpa till alla :s Finns ju en del roliga ställen man kan handla på i gbg  så man kan säkert hitta ngt :D  LÄNGTAR !! :D 
Nu ska jag titta klart på efterlyst !!


Take care // Sandyliciooous <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0