Tråk att va ensam, ! :(

Sitter här hemma helt ensam , :( sitter vid datorn , tittar tv och äter lite gottis , och bara rååönskar att min baby kunde vatt här hos mej :/ Såå ensamt ! Vet ej ens vad det e för film jag kollar på , bryr mej inte , det är såå tråkigt att titta på film ensam så jag tittar ba utan att tänka ;P
Va med min baby igår/idag , Låg o möspös i min säng med en film på datan :D jobbade igår så vi sågs inte från kl 10 , jobbat idag med , men fick börja jobba en timme tidigare för att det var så mkt folk , inte fel med en extra timme ;) Började igenteligen kl 5 men fick börja 4 dådå ! ,

Imon e jag lediiig :D och jag ska sova lääänge ;) Sen ska jag hem till min baby o muspusa o nanna hos han <3 Känns som hundra år sen jag va hos baby :( Jag älskar dej doddsi ;)

Nu ska jag nog snart ta mej in i min gosiga tomma :( säng o nanna , Har verkligen inte vettigare för mej så kan vell lika bra sova :D Kan sätta på en av filmerna jag fick av babyliciooous igår :D



Sandys :D
Sötebilden ;) Min nya mysse förrästen , min nya bästa vän !:D

Min baby är mitt allt !!! <3


Take care // Sandyliciooous






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0