Tors, pyskväll :D

Hellu ,

Igår va jag hos baby , vi möspös nanna o spelade lite xbox ;P hihi,, Höll på å frysa ihjäl när jag gick till bussen imorse , men det var lite mysigt , mörkt, kallt och knappast ngra människor ute!.

Kom till skolan började med nationella matte , sen skitjobbig håla i typ 4 timmar ! :O såå sjukt jobbigt när man verkligen har ingenting att göra ! Men ville inte skippa anatomin, skulle först gått hem men jag stannade för o va dutti :P Slutade lite tidigare idag så det var ändån helt ok :) Sen kom sandys hem , fyfaàn gick in genom dörren därnere och kände en jättestark lukt av lacknafta , dem renoverar lägenheten under oss , målar o lite så , o då har dem antagligen använt lacknafta , kmr in i lägenheten , stinker fanomè i hela vår lägenhet också , det luktade så starkt att man blev helt yr i huvudet ! :/ cp !

Har nästan precis vatt inne o duschat , fönat håret o sminkat mej , ska hem till olli idag , jag , olli , madde, elin , mandi , och emma ska ha en liten mysekväll :D Är inte så jättepepp, är trött i huvudet men det kan ju inte skada :D ihih :) Har lucia och sak på teater imon , sen engelska , tror ja ? :/ :D sen redovisning för vårat radioprogram på samhällen :D

mee


Nu ska ja tat lite lugnt innan jag ska sticka :D  Take care // Sandyliciooous



Kommentarer
Postat av: Jennie

Ännu en julklapp delas ut på min blogg var gärna med och tävla:)

2008-12-11 @ 18:38:41
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0