Tisdag !

Städar lite smått på mitt rum , lyssnar på musik !
Idag fick jag hem skolkatalogen :D har tittat igenom hela redan :P Har ju väntat riktigt länge på att katalogen skulle komma :d o idag när jag gick upp sa mamma att den hade kommit :P 

Har bara vatt i skolan idag , hade först moderna dans sen imp. komp. där vi fick lyssna på musik o göra anteckningar hur många 8:or det fanns med en massa streck :S  , sen fick vi göra en dans efter våra anteckningar (utan musik).  Det var ganska kul , men vi hann inte alls långt på vår hahah , vi hade bara 20 minuter på oss, ! :D Sen hade vi ingen ind. val idag så jag kunde gå hem tiiiiidigt :P sköönt som in i ! När jag kom hem tog jag katalogen o la mej i min säng och kollade igenom hela :D det var kul :!
Ska och sola med syrran o hennes kille sen :D Behööövs ! :D

Nu är biljetterna upp till pappa och lotta köpta , och allt planerat , så den 19:e kl 6 åker jag, baby, miki och markus till pappa och lotta i gbg,! Ska bli sjukt kul :D Lottas döttrar kmr också och hälsar på , så vi ska äta lite julmiddag o myspysa o förhoppningsvis åka till lideberg på julgrejset :D Ska bli kul att träffa pappa och lotta iaf, o sen blir det vell lite julklappsshopping i gbg också , :D Bättre sen än aldrig , sen åker jag och baby hem den 22 för han ska jobba o det fanns inte plats i bilen , pappa o lotta ska ner här till jul , till farmor o farfar och sen fira jul hos lottas mamma tror jag det va :D Ser fram emot att   mina kusiner jesicca och jonas och mammas syster rosa ska komma hit : D Har inte träffat dem på jättelänge :/ Ser fram emot denna julen :D <3

:D
Party på torsdag ;9
 

Jag saknar verkligen dej såååå mkt , vrf e jag såå jävla lat hela tiden , jag är dålig :( jag vet !!
Nu ska ja ta tag i mej ; D Skääärpning på mej !!!!!!!

:D
<3


Kommentarer
Postat av: =))

Såååå bra att du gör d min lilla böna =)) E glad att du känner såå, inte ofta man hör dig längta efter något förutom doooodiiee.... =)) PöööSSss

2008-12-09 @ 17:52:28
Postat av: tte

saknar diiig med!!

2008-12-09 @ 22:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0